Julie skal «grave» etter gull i Tolletaten – Det blir utrolig spennende å være «gravejournalist» i egen etat. Målet er å være med å kunne sette agenda gjennom å identifisere saker som vil være av allmenn interesse og nytte for folk der ute.
Blå Kors med ny visuell identitet – samler alle virksomhetene under én merkevare – Målet er å knytte de mange ulike tilbudene og virksomhetene inn under en felles merkevare-paraply. Dette vil også over tid være mer kostnadseffektivt, sier marked- og kommunikasjonssjefen i Blå Kors.
Digital Opptur ekspanderer Har flyttet inn i The Square i Drammen og vil jobbe tett med fagmiljøet i Oslo.
Julie jobber i Blå Kors: – Bringer mening inn i arbeidshverdagen – Det å kunne fortelle historien til mennesker som kanskje ikke alltid har følt seg like sett og hørt, gir meg mye.
Fete Typer avbrøt ferien: – Vi hadde for mange prosjekter som ikke kunne ligge på vent Byråleder Mette Brekke Hansen skjønte raskt at de måtte ha en ny løsning på ferieplanen i år.
Fete Typer skal utvikle merkevaren til Blå Kors Typene skal videreutvikle merkevaren og den visuelle identiteten til organisasjonen.
Blå Kors ansetter Julie Vissgren – Jeg gleder meg masse til å være med å videreutvikle de digitale flatene deres og gjøre Blå Kors og alt det flotte arbeidet de gjør, mer synlig.